A Mobidik egy igazi szép példája annak, ahogy piaci versenytársak egy nemes cél érdekében támogatnak egy közös projektet. Kiemelt köszönet illeti az Informatikai Vállalkozók Szövetségét (IVSZ), amely megteremtette azt a fórumot, platformot, amin ezek a vállalatok lehetőséget kaptak az oktatás ügyéért tenni.

A Mobidik program első 15 állomásos szakasza a támogatók nagylelkű támogatásával valósulhat meg. A támogatások eszköztára igen széles: szakmai, tartalmi, eszközbeli, anyagi, illetve ezek tetszőleges kombinációja.

A Mobil Digitális Iskola (Mobidik) projekt a PontVelem Nonprofit Kft. szervezésében,
a Digitális Mintaiskola projekt keretében indult útjára.

Kiemelt támogatók

Pénziránytű Alapítvány

A Pénziránytű Alapítvány célja, hogy programjai segítségével egyre többen legyenek tisztában az adott élethelyzetben legfontosabb pénzügyi fogalmakkal és összefüggésekkel, tudják értelmezni a gazdasági-pénzügyi információkat, és képesek legyenek felelős pénzügyi döntéseket hozni. Ezt a tudatos pénzügyi életre nevelő szemléletformálást minél korábban célszerű elkezdeni, ezért kiemelt feladatunknak tartjuk a köznevelésben tanuló diákok korszerű tartalmakkal és eszközökkel történő elérését.

Tovább

Samsung

A Samsung Electronics innovatív ötleteivel és technológiáival inspirálja a világot és formálja a jövőt. Elkötelezett a hazai digitális oktatás fejlesztése mellett, amelyben 2014 óta tevékenyen részt vesz a Samsung SMART School projekttel. A vállalat először Jászfényszarun szerelt fel két okostantermet, azóta az országos szintre lépő projekt részeként több mint 20 további termet adott át hazánkban. Mindemellett többszáz tanár digitális továbbképzését is biztosította.

Tovább

HP

Küldetésünk, hogy olyan technológiákat valósítsunk meg, amelyek mindenütt jobbá teszik az emberek életét. Különleges élményeket teremtünk a nyomtató- és személyiszámítógép-portfoliónk, valamint mobileszközeink, megoldásaink, illetve szolgáltatásaink segítségével. Elkötelezettek vagyunk az oktatási iránt, oktatási stratégiánk lényege, hogy a tartalom centrikus oktatás helyett tanuló központú oktatást valósítsunk meg, az eszközök helyett az eredményekre helyezzük a hangsúlyt. Célunk a program támogatásával ebből minél többet megmutatni.

Tovább

Magyar Telekom

A Legyél Te is Informatikus! program célja, hogy mindenkinek bemutassa az informatika sokszínű, szerteágazó és igazán izgalmas világát. Megmutassuk neked a sikeres jövő titkát? Mert jó érveink vannak. Olvass tovább. Ledöntjük az informatikusok köré épült sztereotípiákat és egyszerűen megmutatjuk, hogy ők a jövő nélkülözhetetlen munkaerői. Bizton állíthatjuk, hogy korunk egyik legfontosabb hivatásává vált. És ha a te kezedben van a legfontosabb tudás, akkor gyakorlatilag te leszel a legfontosabb ember. Minden, amit tudni kell az informatikáról, a különböző IT szakmákról, a programozásról, a program nyelvekről, az aktuális trendekről, a lehetőségekről, a hackerekről, a fejlődésről, a jövőnkről.

Tovább

Pallasz Athéné Egyetem

A Pallasz Athéné Egyetem GAMF Műszaki és Informatikai Kara több mint 50 éve elkötelezett a műszaki-informatikai szakemberek magas szintű képzésében, a széles körű együttműködésben a gazdaság szereplőivel, a tanulást ösztönző, a tehetségeket inspiráló hallgatói környezet kialakításában. Bármerre járunk az országban, nagyvállalatoknál, kis- és középvállalkozásoknál egyaránt találkozhatunk a GAMF-on végzett gépészmérnökökkel, műszaki menedzserekkel, mérnökinformatikusokkal, akik nem ritkán vezető beosztásban dolgoznak, ha éppen nem saját cégük, vállalkozásuk irányítói. A GAMF olyan márkanévvé vált az elmúlt fél évszázad alatt, ami nem csak a legjobb ajánlólevél a karon végzett hallgatók számára, hanem garancia a korszerű tudásra, a fejlődés, az önképzés képességére. Ennek legjobb fémjelzője a GAMF Megalux csapata, és a csapat által elért eredmények: több, mint 3000 km tisztán napenergiával az Ausztrál sivatagon át, illetve több mint 4000 km Dél-Afrikában, Pretoria és Fokváros között, harmadik befutóként.

Tovább

Debreceni Egyetem

A Debreceni Egyetem Gyógyszerésztudományi Kara (GYTK) a régió gyógyszerészetének szakmapolitikai életében meghatározó szerepet betöltő intézet, ahol magyar és angol nyelven graduális, illetve posztgraduális oktatás, valamint tudományos kutatómunka folyik. A Kar célja az, hogy a 21. század színvonalának megfelelő gyógyszerésztudományi oktató-kutató központ legyen, ezért mindent elkövet, hogy oktató- és kutatómunkája ismert és elismert legyen a szakma hazai és nemzetközi világában. Hallgatóinkat arra készítjük fel, hogy olyan magas fokú szakmai tudást, igényességet és problémamegoldó készséget sajátítsanak el, melyekre az önálló gyógyszerészi tevékenység alapjai biztonsággal építhetők, emellett rendelkezzenek, a társadalom különböző területein jelentkező, a változó egészségügyi igények és megoldások megértésének és kezelésének készségével. A tudományos kutatásban célunk mind az alap, mind az alkalmazott kutatások területén a nemzetközi színvonal elérése és megőrzése, és gyógyszerekkel kapcsolatos fejlesztéseket szolgáló innovációs kutatások alapjainak megteremtése és biztosítása. A közösségi szolgálatban mint GYTK meghatározó szerepet kívánunk betölteni a régió és az ország gyógyszerészettel kapcsolatos kérdéseinek alakításában és a gyógyszerész képzettségű egészségügyi szakemberek utánpótlásában.

Tovább

Támogatók

Telenor

A Hipersuli programmal a Telenor Magyarország arra törekszik, hogy a digitális világ segítségével innovatív és eredményesebb módszerekkel támogassa mind a fiatalokat a tanulásban, játékos készségfejlesztésben, mind pedig a pedagógusok munkáját az oktatásban. A Hipersuli a Telenor digitális oktatási programja. Országosan 5 iskolával indult, ezek az iskolák a Hipersuli program alapítói. A kezdeti pilot időszakban azt néztük meg, hogy hogyan lehet táblagéppel és mobilinternettel segíteni, színesebbé vagy hatékonyabbá tenni az oktatást. A pilot időszak tapasztalataival felvértezve a Hipersuli program második fázisában további iskoláknak is lehetőséget biztosítunk, hogy csatlakozzanak a programhoz. Okostelefonok, VR és további modern technológiák osztálytermi használatát segítjük. A projekt célja, hogy innovatív, eredményesebb módszerekkel segítse a fiatalokat a tanulásban, a pedagógusokat pedig az oktatásban, ily módon a gyerekek oktatása és készségfejlesztése terén biztosítson támogatást az információs technológia segítségével.

Tovább

FreeDee

A FreeDee Printing Solutions a 21. század egyik legizgalmasabb technológiájával, 3D nyomtatással foglalkozik. Mára a hazai piacon vezető szereplője vagyunk az asztali 3D nyomtatók és 3D szkennerek forgalmazásának, foglalkozunk bérnyomtatással, tervezéssel és 3D szkenneléssel az ipar, a design szakma és az otthoni felhasználók számára. Megalapítottuk a 3D Akadémiát, és elindítói vagyunk a ’3DTech az Iskolákban’ programnak, amely célja, hogy néhány éven belül minden magyar iskolában a mindennapok része lehessen a 3D nyomtatás.

Tovább

Panda Security

A Panda Secutiry egy spanyol, IT biztonsági megoldásokat fejlesztő multinacionális vállalat. A kezdetben antivírus szoftverek fejlesztésére specializálódott cég azóta kibővítette termékpalettáját olyan fejlett kiber-védelmi szolgáltatásokkal, melyek a kiber-bűnözés megakadályozására hivatott technológiák. A TruPrevent szabadalmazott technológia, olyan önműködő képességekkel rendelkezik, mely célzottan az ismeretlen vírusok blokkolására specializálódott. A Kollektív Intelligencia modellel ez az első olyan rendszer, ami valós időben, automatikusan detektál, elemez és osztályoz. Ezen elveken alapszik az új Adaptive Defense biztonsági modell.

Tovább

Történelmi Animációs Egyesület (Hyperion)

„A Hyperion IOF Kft a multimédia alapú oktatás és ismeretterjesztés úttörője. A Történelmi Animációs Egyesülettel együttműködve évek óta fejleszt és állít elő 3D animációs dokumentumfilmeket és interaktív oktatási segédanyagokat. Célja a modern szemléltető eszközök és oktatási technikák széles körű felhasználása a digitális forradalom és a fiatal generációk igénye szerint.”

Tovább

Együttműködő partnerek

ÖKO-Játék Program

Az ÖKO-Játék Program változatos képességeket igénylő, utazó környezeti nevelő játszóházával és mesés történetbe ágyazott interaktív oktató öko-előadásaival kívánja megszólítani, a környezet aktív és tudatos résztvevőjévé nevelni a célközönségét, a 3-18 éves korosztályt. A nagyméretű, látványos tér​játékok nemcsak oktató, de egyben kulcskompetenciákat és általános képességeket is ​fejlesztő eszközök. Bármilyen változást elérni szokásainkban, formálni berögzült szemléletünkön csak a környezethez való harmonikusabb hozzáállásunkkal lehet. A környezet valódi védelméhez, természeti erőforrásaink előrelátó beosztásához felelősségteljes, tudatos gondolkodásra van szükség. ​Az ÖKO-Játék Program​ célja a megfelelő tudás és a hosszú távú környezettudatos gondolkodásmód átadása a játékos tanulás erejével és hatékonyságával.​ Az ÖKO-Játék Program 2013 óta szoros és sikeres stratégia partnerséget​ ápol a PontVelem Programmal. Kizárólagos és teljes körű szakmai lebonyolítói vagyunk az évközi PontVelem és BankVelem Utazó Iskola Programoknak, valamint a nyári környezetvédelmi- és horgász gyerektáboroknak.

Tovább

Merlinház

A Merlin ház célja a fiatalok természettudományos és műszaki pályák iránti érdeklődésének felkeltése. 2012 óta szervezünk olyan programokat, tanfolyamokat és táborokat, ahol a gyerekek játékos formában ismerkedhetnek meg a természettudományokkal. A foglalkozásainkon a gyakorlati használhatóságra és a különböző tudományok közötti kapcsolatok bemutatására törekszünk. Akkreditált Tehetségpontként elkötelezett hívei vagyunk a tehetséges fiatalok mentorálásának, támogatásának is. 

Tovább

HEISZLER creative

A Heiszler Creative csapata büszke rá, hogy az első gondolattól az utolsó csavarig részt vehetett a Mobidik – Mobil Digitális Iskola program megvalósításában: külső-belső design, bútorok-berendezések tervezése, kivitelezés, a projekt teljeskörű lebonyolítása.

Tovább